Endonezya'da 3 kişi idam edildi

Endonezya'da 3 kişi idam edildi
Endonezya'da cinayetten mahkum olan 3 kişi idam edildi.

Başsavcı yardımcısı Abdülhekim Ritonga, cinayetten mahkum olan 59 yaşında bir anneyle 43 yaşındaki oğlunun, dün gece Doğu Cava'nın Surabaya kentinde idam mangası tarafından öldürüldüğünü bildirdi. 

Anne ve oğlunun, 20 yıl önce para yüzünden çıkan tartışma nedeniyle bir aileden 5 kişiyi öldürmekten mahkum olduğu belirtildi. 

Ritonga, ülkede başkent Cakarta yakınındaki Banten bölgesinde de dün gece bir Şamanın idam cezasının infaz edildiğini söyledi. 

Parayı iki katına çıkarma gücü bulunduğunu iddia eden Şamanın, 8 kişiyi öldürdüğü belirtildi.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.