ABD askerleri valinin oğlunu öldürdü

ABD askerleri valinin oğlunu öldürdü
Irak'taki ABD askerleri, El Kaide operasyonu sırasında bir valinin oğluyla yeğenini öldürdü.

ABD ordusunun açıklamasında, askerlerin Selahaddin vilayeti valisi Hamad Hammud'un silahlı akrabalarına ateş ederlerken meşru savunmada bulundukları iddia edildi. Açıklamada, vurulan adamların "düşmanca niyet" gösterdikleri kaydedildi. 

Operasyonun ülkenin kuzeyinde Beyci'de yapıldığı, operasyonda El Kaide'ye finansman sağlayan bir kişinin de yaralandığı belirtildi. 

Vali yardımcısı Abdullah Hüseyin Cabara, öldürülenlerin valinin oğlu ve yeğeni olduğunu söyledi.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.