Beşşar Esad, İran'a gidiyor

Beşşar Esad, İran'a gidiyor
Fransa Cumhurbaşkanı Nicolas Sarkozy'nin Şam'a gerçekleştireceği ziyaretten önce Suriye Devlet Başkanı Beşşar Esad'ın İran'a gideceği bildirildi. İran'ın Mehr haber ajansının El Safir gazetesine dayandırdığı habere göre, Sarkozy'nin Şam ziyaretinden ön

Geçenlerde Fransa'da düzenlenen Akdeniz Ülkeleri Birliği Toplantısına katılan Suriye Cumhurbaşkanı, burada Sarkozy ile bir araya gelmişti.

Kısa bir süre önce El Manar televizyonuna konuşan Suriye Dışişleri Bakanı Velid El Muallim de Esad'ın Tahran ziyareti amacının, Fransa'nın isteği doğrultusunda İran nükleer programını incelemek olduğunu ifade etmişti.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.