Japonya'da 6,9 şiddetinde deprem

Japonya'da 6,9 şiddetinde deprem
 Japonya'daki en büyük ada Honshu'da 6,9 büyüklüğünde deprem meydana geldi.

ABD Jeolojik Araştırmalar Kurumu (USGS), konuya ilişkin açıklamayı yaptı. Depremin merkez üssünün, adanın kuzeyindeki Morioka'nın 64 kilometre doğusunda 107 kilometre derinlikte olduğu bildirildi. 
 
Japonya'da medya kuruluşları, depremin büyüklüğünün 6,8 olduğunu kaydetti. NHK ajansı, depremden sonra tsunami alarmı verilmediğini bildirdi.


(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.