Otobüsü havaya uçurdular: 3 ölü

Otobüsü havaya uçurdular: 3 ölü
Filipinler'in güneyinde, otobüse yerleştirilen bir bombanın patlaması sonucu, ilk bilgilere göre 3 kişi hayatını kaybetti.

Ordu sözcüsü Binbaşı Armand Rico, patlamanın, ülkenin güneyindeki Digos kentindeki terminalde park halinde bulunan bir otobüste meydana geldiğini söyledi. 

Rico, en az 3 kişinin öldüğü patlamada yaralılar da bulunduğunu kaydetti. 

Filipinli yetkililer, bu hafta Davao kenti yakınlarında patlayıcılarla yüklü bir motosikleti ele geçirdiklerini ve bir terörist saldırısını engellediklerini açıklamışlardı.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.