Yahudi yerleşimciler Filistin köyüne saldırdı

Yahudi yerleşimciler Filistin köyüne saldırdı
Batı Şeria'da 20'den fazla Yahudi yerleşimcinin, bir Filistin köyüne saldırdığı belirtildi.

Filistinli güvenlik yetkilileri, Nablus yakınındaki Burin köyüne saldıran Yahudi yerleşimcilerin, araçlara ve evlerin camlarına zarar verdiğini kaydetti. İsrail askerlerinin olay yerine ulaştığı sırada havaya ateş edildiği, yaralanan olmadığı belirtildi. 

İsrail polisi ve ordusu henüz olayla ilgili açıklama yapmadı. 

Burin'e en yakın yerleşim birimi olan Yitzhar'da bu ay bir yerleşimci köye roket atmaya çalıştığı iddiasıyla tutuklanmıştı.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.