Güney Kore'de pansiyonda yangın: 7 ölü

Güney Kore'de pansiyonda yangın: 7 ölü
Güney Kore'de bir pansiyonda çıkan yangında 7 kişi öldü, 10 kişi yaralandı.

Yetkililerin verdikleri bilgiye göre, başkent Seul'ün güneyinde bulunan Yongin'deki yangın gece pansiyondakiler uykudayken çıktı. 

Hayatını kaybedenlerin tümünün zehirlenerek öldüğü, yaralıların üçünün durumunun ağır olduğu belirtildi. 

Yangının çıkış nedeni henüz bilinmiyor.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.