Tekne alabora oldu: En az 42 ölü

Tekne alabora oldu: En az 42 ölü
Demokratik Kongo Cumhuriyeti'nde tekne battı, en az 42 kişi ölü.

Yerel yetkililerden alınan bilgiye göre, kuzeybatıdaki Ubangui nehrinde önceki akşam bir tekne alabora oldu. Teknenin kayalara çarptıktan sonra sulara gömüldüğü kaydedildi. 

Yardım ekipleri, 22 yolcuyu kurtardı. Çalışmalarda şimdiye kadar 42 ceset bulundu. 115 yolcu ise kayıp. 

Demokratik Kongo'da nehir ve göllerde sık sık kaza oluyor. Kazaların en büyük nedeni, teknelere aşırı yolcu ve yük alınması. Dahası gemi veya teknelerin çoğunda emniyet kurallarına fazla itibar edilmiyor.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.