Obama, Brown ve Blair ile görüştü

Obama, Brown ve Blair ile görüştü
Demokratların ABD Başkan adayı Barack Obama, İngiltere Başbakanı Gordon Brown ve Eski Başbakan Tony Blair ile görüştü.

Orta Doğu ve Avrupa turuna çıkan Obama, son durağı olan İngiltere'ye geldi. İngiltere Eski Başbakanı ve Orta Doğu özel Temsilcisi Tony Blair ile görüşen Obama, bu görüşmenin ardından Başbakan Gordon Brown ile bir araya geldi. 2 saatlik görüşme sonrası gazetecilere açıklamalarda bulunan Obama, ziyaretinin hemen bir etkisi olup olmayacağını bilmediğini söyledi. Obama, "Amerika'da karşılaştığımız problemlerin yurtdışındaki partnerlerimiz olmadığı sürece en iyi şekilde çözülmeyeceğine inandığım için bu ziyaretleri yaptım." dedi.

Almanya ziyareti sırasında Berlin'de halka hitap eden Obama, transatlantik ilişkilere olan öneme değinmişti.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.