Hindistan'daki bomalı saldırı: Ölü sayısı 45'e yükseldi

Hindistan'daki bomalı saldırı: Ölü sayısı 45'e yükseldi
Hindistan'ın Ahmedabad kentinde dün akşam düzenlenen eş zamanlı bombalı saldırılarda ölü sayısının 45'e yükseldiği bildirildi. Müslümanların yaşadığı eski kentte patlayan 16 bomba 100'den fazla kişinin de yaralanmasına neden oldu. Bombalı saldırılar ül

Patlamalar, bir kısmı bir hastane civarında diğerleri eski kentte olmak üzere 1,5 saat içerisinde meydana geldi. Televizyon kanalları saldırıyı Hindistanlı Mücahitler adlı bir grubun üstlendiğini duyurdu. Aynı grup Mayıs ayında batıdaki Caipur kentinde 63 kişinin öldüğü saldırıları da üstlenmişti.

Saldırının ardından büyük kentlerde güvenlik önlemleri artırıldı.

Batıdaki Gucerat eyaletinin merkezi Ahmedabad, 2002 yılında kanlı isyanlara sahne olmuştu. Çıkan olaylarda çoğunluğunu Hindu çetelerin saldırdığı Müslümanların oluşturduğu yaklaşık 2 bin 500 kişi hayatını kaybetmişti.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.