Bağdat'taki saldırıda ölü sayısı 24'e yükseldi

Bağdat'taki saldırıda ölü sayısı 24'e yükseldi
Irak'ın başkenti Bağdat'ta, Şiileri hedef alan bombalı saldırılarda ölenlerin sayısı 24'e yükseldi, 72 kişi yaralandı.

Irak polisi, İmam Musa'nın ölüm yıl dönümü etkinlikleri için Kazımiye'ye giden Şiileri hedef alan saldırıların 3 intihar eylemi ve yola yerleştirilen bir bomba ile meydana geldiğini söyledi. 

Polis, intihar eylemcilerinin kadın olabileceğini belirtiyor.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.