Bağdat'taki saldırıda ölü sayısı 24'e yükseldi
Yayınlanma:
Irak'ın başkenti Bağdat'ta, Şiileri hedef alan bombalı saldırılarda ölenlerin sayısı 24'e yükseldi, 72 kişi yaralandı.
Irak polisi, İmam Musa'nın ölüm yıl dönümü etkinlikleri için Kazımiye'ye giden Şiileri hedef alan saldırıların 3 intihar eylemi ve yola yerleştirilen bir bomba ile meydana geldiğini söyledi.
Polis, intihar eylemcilerinin kadın olabileceğini belirtiyor.
(AA)
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.