NATO, İstanbul'daki saldırıyı kınadı

NATO, İstanbul'daki saldırıyı kınadı
NATO Genel Sekreteri Jaap de Hoop Scheffer, İstanbul'da dün akşam meydana gelen saldırıyı kınadı.

Scheffer yaptığı yazılı açıklamada, "Dün akşam meydana gelen saldırıyı en sert şekilde kınıyorum. Bu korkunç saldırılar planlı bir şekilde vahşice sivilleri hedef alıyor." dedi. Scheffer, NATO'nun, terörle mücadelede Türkiye'nin yanında olacağını kaydetti. Afganistan'ı ziyaret eden Almanya Dışişleri Bakanı Frank-Walter Steinmeier de saldırıyı kınamıştı.

Dün akşam meydana gelen saldırıda 17 kişi ölürken 115 kişi de yaralandı.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.