Obama: İsrail İran'a saldıracak

Obama: İsrail İran'a saldıracak
Amerikan Demokrat Parti başkan adayı Barack Obama, Temsilciler Meclisindeki Demokratlarla buluşmasında ilginç bir iddia dile getirdi.

ABC News Washington bürosundan Jake Tapper, Obama'nın Demokrat kongre üyelerine, "İsrail'in, İran'a uygulanan yaptırımlar başarılı olmazsa bu ülkeye askeri hareketa düzenleyeceğini" söylediğini iddia etti. 

Toplantıya katılan kaynaklara göre Obama, "Bana İsrail'de kimse doğrudan birşey söylemedi. Ancak yaptığım görüşmelerden aldığım izlenim, İsrail'in yaptırımlar işe yaramazsa İran'a saldıracak" dedi. Bush yönetimin son zamanlarda İran ile diplomatik ilişki konusunda adımlar atmasının, İsrail'de Washington'un İran'a karşı yumuşadığı endişesine sebep olduğu belirtiliyor.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.