K-2 dağında en az 7 dağcı öldü

K-2 dağında en az 7 dağcı öldü
Pakistan'ın kuzeyinde, dünyanın Everest'ten sonraki en yüksek dağı K-2'de en az 7 dağcı öldü.

İSLAMABAD Pakistan'ın kuzeyinde, dünyanın Everest'ten sonraki en yüksek dağı K-2'de en az 7 dağcı öldü.
Adventure Foundation Pakistan adlı kuruluşun başkan yardımcısı Muhammed Akram, son bilgilere göre dağın yamaçlarında en az 7 dağcının öldüğünü teyit edebileceğini belirtti.


Akram, gelen bilgilerin ölü sayısının 9 olduğuna işaret ettiğini, ancak bu rakamı henüz doğrulayamayacağını kaydetti.


Bir yetkili dün, üzerlerine çığ düşen 5 yabancı dağcının kaybolduğunu, 2 Koreli, 2 Norveçli ve bir Fransız dağcının, dönüş yolculuğunda 8 bin metre yükseklikteyken çığa yakalandığını, bir İtalyan ve bir Koreli dağcının ise kurtulduğunu açıklamıştı.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.