Düşmanlar dost mu oluyor?

Düşmanlar dost mu oluyor?
ABD'nin, İran'da bir menfaat bürosu açmak için çalışmalarını sürdürdüğü bildirildi. Fars Haber Ajansı'nın Washington Post gazetesinden aktardığı habere göre ABD, İran ile diplomatik ilişki kurmaya hazırlanıyor.

TAHRAN ABD'nin, İran'da bir menfaat bürosu açmak için çalışmalarını sürdürdüğü bildirildi.
Fars Haber Ajansı'nın Washington Post gazetesinden aktardığı habere göre ABD, İran ile diplomatik ilişki kurmaya hazırlanıyor.


Haberde adı açıklanmayan üst düzey bir Beyaz Saray yetkilisinin plan ile ilgili, "ABD, Tahran'da bir menfaat bürosu açma kararını ağustos ayı sonunda açıklayacak" ifadesine yer verildi.


İran Cumhurbaşkanı Mahmud Ahmedinejad, "ABD, diplomatik ilişki kurmak için resmi bir talepte bulunmuş değil, ancak böyle bir duruma olumlu yaklaşırız" demişti.


Büyükelçiliğin bir alt seviyesi olan menfaat bürosu, doğrudan diplomatik ilişkinin ilk aşaması olarak görülüyor.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.