Bush, Güney Kore'ye gidiyor

Bush, Güney Kore'ye gidiyor
ABD Başkanı George Bush, bugün Asya gezisinin ilk durağı olan Güney Kore'ye geliyor.    

Bush'un, Güney Kore'de Devlet Başkanı Lee Myung-bak ile bir araya gelmesi, görüşmede, Kuzey Kore'nin nükleer programı ve Washington ile Seul yönetimleri arasındaki stratejik ittifakın geleceğinin ele alınması bekleniyor.
    
Güney Kore'de görev yapan Amerikan askerlerini ziyaret edecek olan ABD Başkanının, Lee ile görüşmesinde Taliban direnişiyle mücadeleye yardım için Güney Kore'den Afganistan'a takviye asker göndermesini istemesi öngörülüyor.

AA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.