Hiroşima'da kıyamet bombasının 63. yıldönümü

Hiroşima'da kıyamet bombasının 63. yıldönümü
Dünya tarihinde savaşta yalnızca Japonya'da kullanılan atom bombasının Hiroşima kentine atılışının 63. yıl dönümü, kentin Belediye Başkanı Tadatoşi Akiba ve Japonya Başbakanı Yasuo Fukuda'nın katılımıyla anıldı.

Anma töreni, bombanın düştüğü saat olan 08.15'te Barış Parkı'nda tok sesli çanın çalınmasıyla başladı.
Belediye Başkanı Akiba ile Başbakan Fukuda, aralarında bombadan kurtularak hayatta kalabilen 75 yaşın üzerinde olanların da bulunduğu 45 bin insanın katıldığı törende konuştular. 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.