Hiroşima'da kıyamet bombasının 63. yıldönümü
Yayınlanma:
Dünya tarihinde savaşta yalnızca Japonya'da kullanılan atom bombasının Hiroşima kentine atılışının 63. yıl dönümü, kentin Belediye Başkanı Tadatoşi Akiba ve Japonya Başbakanı Yasuo Fukuda'nın katılımıyla anıldı.
Anma töreni, bombanın düştüğü saat olan 08.15'te Barış Parkı'nda tok sesli çanın çalınmasıyla başladı.
Belediye Başkanı Akiba ile Başbakan Fukuda, aralarında bombadan kurtularak hayatta kalabilen 75 yaşın üzerinde olanların da bulunduğu 45 bin insanın katıldığı törende konuştular.
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.