Esad Bodrum'dan ayrıldı

Esad Bodrum'dan ayrıldı
Suriye Devlet Başkanı Beşşar Esad ve eşi Esma Esad, tatil için geldikleri Bodrum'dan ayrıldı.

Bodrum-Milas Havaalanı'nda Esad çiftini, Muğla Valisi Ahmet Altıparmak uğurladı. Uğurlamada, Muğla Belediye Başkanı Osman Gürün ve diğer yetkililer bulundu.
    
Suriyeli korumalar, basın mensuplarının uğurlama sırasında görüntü almasına izin vermedi.

AA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.