Kezeraşvili: Cephede gece sakin geçti
Yayınlanma:
Gürcistan Savunma Bakanı David Kezaraşvili, Gürcü birliklerinin kapsamlı operasyon düzenlediği ayrılıkçı Güney Osetya'da dün gecenin, sakin geçtiğini söyledi.
Kezeraşvili, yaptığı açıklamada, cephede dün gecenin sakin geçtiğini, ancak Rus savaş uçaklarının bombardımanının devam ettiğini kaydetti.
Bu arada daha önce Rus uçaklarının saldırısında ağır hasar gördüğü açıklanan Poti limanında 6 kişinin öldüğü, 30 kişinin yaralandığı belirtildi.
Öte yandan, Güney Osetya bölgesine sınır olan Gori kentinde olağanüstü hareketlilik yaşanıyor. Kent merkezinde cephe bölgesine sevk edilmeyi bekleyen yüzlerce asker görülürken, ambulansların bölgedeki yaralıları Tiflis'teki hastanelere taşıdığı gözlemleniyor.
Bölgedeki, köprü ve benzeri stratejik noktalarda askeri kontrol merkezi kurulmuş durumda.
AA
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.