'Güney Osetya'da insani felaket var'
Yayınlanma:
Rusya Devlet Başkanı Dimitriy Medvedev, Gürcistan'dan tek taraflı bağımsızlığını ilan eden Güney Osetya'daki durumun ''insani felaket'' olduğunu söyledi.
Medvedev, bölgedeki son gelişmeleri öğrenmek üzere Rusya Savunma Bakanı Anatoliy Serdyukov ve Kremlin İdare Amiri Nikolay Makarov ile yaptığı görüşmede, ''Bu insani felaketin sorumluları neden oldukları bu durumun sorumluluğunu da taşımak zorunda. Bizim görevimiz bu insani felaketin yol açtığı sonuçları ortadan kaldırmak'' dedi.
Rus askerlerinin sivilleri korumak için barışı tesis etme operasyonu yürüttüklerini belirten Medvedev, ''Barış gücü askerlerimiz ve takviye birliklerimiz, şu anda Gürcü tarafını barışa razı etme operasyonu yapıyor'' diye konuştu.
Rus askerlerinin oradaki nüfusu korumakla görevli olduğunu ifade eden Medvedev, ''Onların da şu anda yaptıkları tam olarak bu'' diye konuştu.
AA
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.