Rusya: 12 askerimiz öldü

Rusya: 12 askerimiz öldü
Rusya, Güney Osetya'daki çatışmalarda şimdiye kadar 12 askerlerinin öldüğünü açıkladı.

Rusya Genelkurmay Başkanı Yardımcısı General Anatoly Nagovitsyn, "Çatışmalarda biz 12 asker kaybettik, 150 kadar yaralımız var" dedi.
    
Nagovitsyn, Güney Osetya'ya Ivanovo, Pskov ve Moskova bölgelerinden takviye birlikler gönderdiklerini belirterek, "Takviyenin amacı Rus barış gücü birliklerinin gücünü artırmak, BM'nin verdiği yetkiye uygun biçimde barışı tesis etmek için gerekli operasyonlara hazırlanmak ve bunları yapmaktır" dedi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.