Saakaşvili: Ateşkesten yanayız

Saakaşvili: Ateşkesten yanayız
Gürcistan Cumhurbaşkanı Mihail Saakaşvili ülkesinin Rusya ile savaş halinde olduğunu, ancak kendilerinin ateşkesin sağlanmasından yana olduklarını söyledi.

Saakaşvili yaptığı açıklamada, ateşkes istediklerini ve Güney Osetya'daki çatışma bölgesindeki tarafların birliklerinin çatışmayı bırakmaları ve mevzilerini geri çekmelerinden yana olduklarını ifade etti.

Öte yandan Gürcistan yanlısı sürgündeki Abhazya yönetimi başkanı Malhas Akişbaya, yaptığı açıklamada, Yukarı Kodori bölgesinin de Rus uçakları tarafından bombalandığını ifade etti.

Akişbaya, bombardımanda ölü ya da yaralı olup olmadığı hakkında bilgi vermedi.

AA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.