BM, Güney Osetya'daki mültecilerden endişeli

BM, Güney Osetya'daki mültecilerden endişeli
BM Mülteciler Yüksek Komiserliği, Gori kentinin bombalandığına dair haberlerin ardından yaptığı açıklamada Güney Osetya'dan kaçan sivillerin güvenliği konusundan endişeli olduğunu bildirdi.

BM Mülteciler Yüksek Komiseri Antonio Guterres, tarafların sivillere zarar vermemesini ve güvenli geçişlerini sağlamasını istedi. Komiserlik sözcüsü Ron Remond da Tiflis'in başlattığı operasyonun ardından 2 bin 400 kişinin Güney Osetya'dan ayrılarak Gürcistan'a geçtiğini söyledi. Remond, 4-5 bin kişinin de Rusya'ya geçtiğini kaydetti.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.