Gürcistan: 55 kayıp verdik
Gurgenidze yaptığı açıklamada, Güney Osetya bölgesine sınır olan Gori kentinin Rus uçakları tarafından bombalanmaya devam edildiğini, Güney Osetya'nın yüksek kesimdeki Cava kenti ve civarında çatışmaların sürdüğünü söyledi.
Gürcistan Başbakanı, bölgede şu ana kadar 15'i sivil olmak üzere 55 kayıp verdiklerini kaydetti.
Bu arada Gürcistan Cumhurbaşkanı Mihail Saakaşvili şu sıralarda ülkedeki muhalefet liderleriyle bir görüşme yapıyor. Muhalefet liderleri dün yaptıkları açıklamada, ülkenin içinden geçtiği bu kritik dönemde hükümete tam destek olacaklarını belirtmişlerdi.
öte yandan başkent Tiflis'te hayat normal akışında devam ediyor ancak parlamento binası önünde toplanan az sayıda gösterici, Rusya'yı protesto ediyor.
Tiflis'in en büyük kilisesinde toplanan halk da burada topluca ayin düzenledi.
Tiflis uluslararası havaalanınndaki hava trafiğinde de sıkıntı bulunmuyor.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.