ABD, Rusyayı suçladı

ABD, Rusyayı suçladı
ABD, Rusya'yı Gürcistan'a karşı orantısız güç kullanmak ve sivil bölgelere de saldırmakla suçladı.

üst düzeyde bir Amerikalı yetkili, bir grup gazeteciye telekonferans yoluyla yaptığı açıklamada, "Rusya hangi tehditten bahsediyorsa bahsetsin gösterdiği tepki çok orantısız" diyerek Washington'ın Moskova'ya yaptığı acil ateşkes ve birliklerini geri çekme çağrısını yineledi.

Moskova'nın gerginliğin düzeyini tehlikeli şekilde yükselttiğini anlatan yetkili, Rusya'nın Gürcistan'a karşı aralarında stratejik bombardıman uçakları ve füzelerin de bulunduğu silahlarla saldırdığını kaydetti.
üst düzey Amerikalı yetkili Rusya'nın taarruz ettiği hedeflerin bazılarının çatışmaların esas bölgesi olan Güney Osetya'nın çok uzağındaki yerler olduğunu belirterek Rus saldırılarının sivil bölgeleri de vurduğuna işaret etti.
Yetkili, Rusya'yı ateşkese yönelik çabaları sabote etmekle de eleştirdi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.