Bush, kavga sebebi

Bush, kavga sebebi
İki cumhuriyetçi aday, Bush'un dış politikasından dolayı kavgaya tutuştu.

Amerika'da Cumhuriyetçi Partili başkan aday adayları Mitt Romney ve Mike Huckabee, Başkan George Bush'un dış politikasına yönelik yorumlar üzerinde karşılıklı polemiğe girdi. Tartışma, Mitt Romney'in, muhafazakar oyların desteğinin son haftalarda yöneldiği Mike Huckabee'nın, Bush'un dış politikasını "kibirli" bulduğunu belirterek, Bush'a hakaret ettiğini ve özür dilemesi gerektiğini iddia etti.

Mitt Romney'in NBC Televizyonundaki "Meet The Press" programındaki sözlerinden birkaç saat sonra CNN'de "Late Edition" programına katılan Mike Huckabeee ise, "Özür dileyeceği bir konu bulunmadığını" savundu. "Huckabee, "Yaklaşımım, kendime ait bir dünya görüşüm olduğunu ve bunu başkan olduğumda sadece ülke içinde değil dış politikama da yansıtacağımı gösteriyor." dedi.

Daha sonra her iki adayın seçim kampanyalarında da devam eden tartışma, Mike Huckabee'nin "Foreign Affairs" dergisinin Ocak/Şubat 2008 sayısında yayınlanacak uzun değerlendirmesindeki sözleri üzerine başladı. Huckabee, uzun makalesinde, Bush'un dış politikasını "kibirli" olarak nitelendirerek, "Benim yönetimimim, bizim dünyaya karşı savaşımız değil, dünyanın terörizme karşı savaşımını sağlayacak" diye yazdı.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.