Gürcistan 'ateşkes'i yineledi

Gürcistan 'ateşkes'i yineledi
Gürcistan Dışişleri Bakanlığı'nın ateşkes önerisini içeren notayı Rusya'nın Tiflis Büyükelçiliği'ne ilettiği bildirildi.

Rus ''Eko Moskova'' radyosu, Gürcistan Dışişleri Bakanlığı'nın verdiği notada, Güney Osetya'daki Gürcü askerlerinin ateşkesi başlattıklarının kaydedildiğini duyurdu.

Gürcistan Dışişleri Bakanlığı notada, Rusya ile çatışmalara son vermeye ve ateşkes konusundaki müzakerelere başlamaya hazır olduklarını belirtti.

Bu arada Rusya Dışişleri Bakanlığı, Gürcistan'ın ateşkes önerisini içeren notanın Tiflis Büyükelçilği'ne verildiğini ancak Gürcistan'ın tek taraflı bağımsızlığını ilan eden Güney Osetya'deki saldırılarını henüz bitirmediğini açıkladı.

Dışişleri Bakanlığı'ndan bir yetkili ''Notaları Tiflis'teki büyükelçiliğimize ulaştı. Ancak Gürcü tarafı Güney Osetya'daki askeri faaliyetlerini durdurmadı. Gürcü askerleri saldırılarına devam ediyor'' dedi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.