'Amaçları, Gürcistan'ı teslim almak'

'Amaçları, Gürcistan'ı teslim almak'
Gürcistan Devlet Başkanı Mihail Saakaşvili, Rusya'nın amacının Gürcistan'ı yok etmek olduğunu iddia etti.

Gürcistan Devlet Başkanı Mihail Saakaşvili, Rusya'nın amacının Gürcistan'ı yok etmek olduğunu iddia etti.
Saakaşvili, Alman ''Rhein-Zeitung'' adlı gazetenin yarın yayımlanacak olan sayısına yaptığı açıklamada, Rusya Dışişleri Bakanı Sergey Lavrov'un, Gürcistan'ı yok etmek istediklerini söylediğini belirterek, ''Amaçları Gürcistan'ı teslim almak. Rusya'nın Orta Asya ve Hazar Denizi'nden gelen enerji yollarını kontrol altına almaya ihtiyacı var'' dedi.
Saakaşvili, ''Ayrıca bizden kurtulmak istiyorlar, rejim değişikliği istiyorlar'' şeklinde konuştu.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.