Gürcüler meydanlara indi

Gürcüler meydanlara indi
Başkent Tiflis'te toplanan on binler, Rusya'nın Gürcü topraklarını "işgal girişimini" protesto ediyor. Alana Saakaşvili'nin de gelmesi bekleniyor.

Tiflis'teki Cumhuriyet Meydanı'nda toplanan, on binlerce gösterici, Rusya aleyhinde sloganlar atıyor, çatışma bölgesinde ölenlerin anısına mumlar yakıyor ve dualar ediyor.

Gürcistan Cumhurbaşkanı Mihail Saakaşvili, televizyondan gösteri alanında toplanan kalabalığa hitaben yaptığı açıklamada Gürcistan'ın bugün varlığının devam edip etmeyeceğinin belirleneceği bir dönemde olduğunu belirterek, "Rusya bizlere korku vermek amacıyla topraklarımızı bombalıyor. Buna karşı birlik olmalıyız" dedi.

Saakaşvili'nin ilerleyen dakikalarda gösteri alanına gitmesi bekleniyor.




AA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.