NATO'dan Rusya'yı 'aşırı güç' kullanmakla suçladı

NATO'dan Rusya'yı 'aşırı güç' kullanmakla suçladı
NATO Genel Sekreteri Jaap de Hoop Scheffer, Rusya'yı "aşırı güç kullanmakla ve Gürcistan'ın toprak bütünlüğünü çiğnemekle" suçladı.

NATO Sözcüsü Carmen Romero, Genel Sekreter Scheffer adına yaptığı açıklamada, "Rusya'nın aşırı güç kullanması ve Gürcistan'ın toprak bütünlüğüne saygı duyulmaması nedeniyle çok endişeli." dedi. Diplomatik kaynaklar, Gürcistan Dışişleri Bakanı'nın Brüksel'de yarın NATO elçileri ile görüşebileceğini ileri sürdü.

NATO Üyesi ülkelerin liderleri, geçtiğimiz Nisan ayında Bükreş'te yaptığı zirvede, Gürcistan'ın gelecekte NATO üyesi olabileceğinde karar kılmıştı. NATO'nun bu adımı, Rusları kızdırmıştı.

 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.