'Barack' mı, 'Hüseyin' mi?

'Barack' mı, 'Hüseyin' mi?
Hillary Clinton cephesi Demokrat Parti'nin başkan adaylarından Barack Obama'yı devre dışı bırakmak için şimdi de Obama'nın ortanca ismi 'Hüseyin' i kullanıyorlar.

BARACK OLMADI HÜSEYİN VERELİM
ABD Başkanlık seçimlerinde Demokrat Parti’de aday adayı olan Barack Obama ile ilgili tartışmalar sürüyor. Siyahi olduğu için başlangıçta kendisine çok az şans verilen Barack Obama, son dönemde çıkış yakalarken, hakkındaki iddialar da artmaya başladı. Aynı partiden aday adayı olan Hillary Clinton cephesi Obama’yı devre dışı bırakmak için yoğun çaba harcıyor. Obama’yı karalamak için “Obama gizli Müslüman” propagandasından sonra şimdi de Clinton’un destekçileri Barack Obama’yı ortanca ismi olan Hüseyin’le vurmaya çalışıyor.

“SAYIN HÜSEYİN OBAMA”
Hillary Clinton’a en yakın isimlerden eski Demokrat Parti Senatörü Bob Kerrey, gazetecilere Clinton’un kampanyası ile ilgili konuşurken, Barack Obama’dan Sayın Hüseyin Obama diye söz etti. Kerrey’in vurgulu bir şekilde Obama’dan Hüseyin diye söz etmesi, Amerikan kamuoyunda en çok tanınan isimlerden biri olan Saddam Hüseyin’e de gönderme yapmaya çalıştığı belirtiliyor. Zira, Saddam Hüseyin Amerika’da pek sevilen bir kişi değil ve Hüseyin de Müslüman bir isim.

“MÜSLÜMAN” OBAMA İLERLİYOR
Obama’nın Katolik olmasına rağmen başkanlık yarışında devre dışı bırakmak amacıyla seçmenlerde “Müslüman Obama” bilinci oluşturmaya çalışan Hillary Clinton’un bu çabalarına rağmen, Obama ilerlemeye devam ediyor. Hillary Clinton’un eşi eski Başkan Bill Clinton’un “Obama tecrübesiz ve genç” açıklamalarına, “Bill Clinton da başkan seçildiğinde bebek yüzlüydü” karşılığı veren Obama, New Hampshire’deki bir araştırmada birinci sırada yer almıştı.

(Mehmet Nedim Aslan - habervaktim)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.