Ateşkes için ilk adımı Saakaşvili attı

Ateşkes için ilk adımı Saakaşvili attı
Gürcistan Cumhurbaşkanı Mihail Saakaşvili'nin, AB temsilcilerinin önerdiği ateşkes taahhütnamesini imzaladığı bildirildi.

Cumhurbaşkanı Saakaşvili, taahütnameyi arabuluculuk çabaları çerçevesinde ülkesinde bulunan AB dönem başkanı Fransa'nın Dışişleri Bakanı Bernard Kouchner ve AGİT dönem başkanı Finlandiya'nın Dışişleri Bakanı Alexander Stubb'ın nezaretinde imzaladığını belirtti.
    
Saakaşvili, Kouchner ve Stubb'un bugün ilerleyen saatlerde Rusya'yı ateşkese ikna etmek için bu ülkeye gideceğini kaydetti.

AA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.