Azerbaycan: Petrol İhracatını azaltabiliriz

Azerbaycan: Petrol İhracatını azaltabiliriz
Azerbaycan Petrol Bakanı Rovnag Abdullaev ANS televizyonuna verdiği demecinde; “Biz sonuna kadar Kulevi’de çalışmaya devam ettik, ne var ki bu sabah Senaki, Poti bölgelerinin vurulmasından sonra çalışanlarımızı buradan geri çekme kararı ald

Kulevi ve Batum’a dünden beri tankerler yaklaşamıyor.

Abdullaev, “Şimdilik petrol nakliyesinin planlandığı gibi devam ettiğini fakat yarın da gemilerin limanlara yaklaşmamaları halinde yarın petrol nakliyesinin asgariye indirileceğin de sözlerine ekledi.

Öte yandan İnterfax’ın haberine göre Moskova’da Güvenlik Önlemleri Üst Seviyeye Çıkarıldı.

Moskova polisi kamu alanlarında ve büyük duraklarda güvenliği arttırdı. Metro girişinde ve içinde öncelikli olarak Kafkas kökenli olmak üzere pasaport ve kimlik kontrolü yapıyor. Şehirler de polis devriyeleri de arttırıldı.

Fatih Güven-habervaktim.com

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.