Medvedev AGİT'ten gözlemci istedi

Medvedev AGİT'ten gözlemci istedi
Rusya Devlet Başkanı Dimitriy Medvedev, Avrupa Güvenlik ve İşbirliği Teşkilatı'nın (AGİT), Gürcistan'dan tek taraflı bağımsızlığını ilan eden Güney Osetya'ya gözlemci heyeti göndermesini istedi.

Kremlin'den yapılan yazılı açıklamada, Medvedev'in bu öneriyi Finlandiya Devlet Başkanı Tarja Halonen ile yaptığı telefon görüşmesi sırasında dile getirdiği belirtilerek, "Medvedev, Güney Osetya'da AGİT temsilcilerinden oluşan bir misyonun görevlendirilmesi lehinde konuştu" denildi.

AA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.