Rus birlikleri Gürcistan'ın kuzeyine girdi

Rus birlikleri Gürcistan'ın kuzeyine girdi
Rus ordusuna bağlı Abhazya'daki barış gücü askerlerinin Gürcistan'ın kuzeyindeki Senaki bölgesine kadar girdiği bildirildi.

Rusya'nın İnterfax Haber Ajansı, Rus barış gücü birliklerinin sınırı geçerek Gürcistan'ın kuzeyindeki Senaki bölgesine kadar girdiğini duyurdu. Rusya Savunma Bakanlığı tarafında yapılan açılamada, Rus birliklerinin Gürcistan'ın kuzeyine girdikleri ve burada operasyon başlattıklarını doğrulandı. Operasyonun amacının Gürcistan'ın Güney Osetya'ya yeniden saldırmasını ve Gürcü birliklerinin bölgede toplanması önlemek olduğu iddia edildi. Rusya Savunma Bakanlığı sözcüsü, "Operasyonun amacı Gürcistan'ın yeni birlikler oluşturarak Güney Osetya'ya saldırmasını önlemektir." diye konuştu

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.