Saakaşvili: Gürcistan'nın büyük bölümü Rus işgali altında

Saakaşvili: Gürcistan'nın büyük bölümü Rus işgali altında
Gürcistan Cumhurbaşkanı Mihail Saakaşvili, Gürcistan topraklarının ''büyük bölümünün'' Rus güçlerinin işgali altında olduğunu söyledi.

Mihail Saakaşvili, televizyondan yayınlanan konuşmasında, Ruslar'ın, ülkenin doğuyu batıya bağlayan tek önemli otoyolundaki stratejik kenti ele geçirerek, Gürcistan'ı ''fiilen ikiye böldüklerini'' de ileri sürdü. 
 
Batılı müttefiklerinden ''şimdiye dek yalnızca moral destek ve insani yardım aldıklarını'' belirten Saakaşvili, ''Ama bu barbarca saldırıyı durdurmak için bundan fazlasına ihtiyacımız var'' diye konuştu. Saakaşvili ayrıca, Rusya ile meydana gelen çatışmalarda ''18 ila 19 Rus uçağını düşürdüklerini ve yüzlerce Rus askerinin öldürüldüğünü'' bildirdi. Bu arada Gürcistan tarafından yayımlanan bir bildiride de ''Gürcistan ordusu, başkenti savunmak için geri çekiliyor. Hükümet, Gürcistan'ın düşmesini önlemek için acilen uluslararası müdahele istiyor'' denildi.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.