Ruslar Gori'yi tekrar bombalamaya başladı

Ruslar Gori'yi tekrar bombalamaya başladı
Rus savaş uçaklarının Gürcistan'ın Gori kentini bombalıyor. Hava bombardımanı sonrası bazı sivillerin yaralı olarak caddelerde yattıkları görüldü.

Rus savaş uçaklarının Gürcistan'ın Gori kentini bombaladığı bildirildi.

Bölgedeki kaynaklar, bombalama sonrası bazı sivillerin yaralı olarak caddelerde yattığını, diğer sivillerin ise sokakları terk ettiğini söyledi.

Aynı kaynaklar, kentin yüksek kesimlerindeki bir caddede bulunan Gürcistan topçu mevzilerinin de sabah saatlerinde Rus savaş uçakları tarafından bombalandığını kaydetti.

AA

 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.