Gürcü öğrencilerin Gül ve Erdoğan'a mektubu

Gürcü öğrencilerin Gül ve Erdoğan'a mektubu
Gürcü öğrenciler, Kafkaslardaki savaşın bitirilmesi için komşu ülke Türkiye'nin öncü olmasını bekliyor.

Gürcistan Tiflis'te Süleyman Demirel Türk Koleji ile devlet liselerinde okuyan Natia Sonai, Natia Sologashvili, Tako Xelaia ve Tiko Momeshvili isimli öğrenciler, ülkelerindeki kan ve gözyaşının bir an önce dinmesi için Türklerin devreye girmesini istedi.

Gürcü öğrenciler, bu bağlamda Cumhurbaşkanı Abdullah Gül ile Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'a mektup yazarak yardım talebinde bulundu.

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı ve değişik etkinlikler çerçevesinde 8 defa Türkiye'ye geldiklerini, Gül ve Erdoğan'la hatıra fotoğrafı çektirdiklerini belirten Süleyman Demirel Koleji 11'nci sınıf öğrencisi Natia Sonai, "Ülkemdeki kan ve gözyaşının bir an önce bitmesini istiyorum. Türkiye'yi çok seviyorum. Türk devlet adamlarının savaşın durması için öncü olmasını istiyorum. Türkiye'nin Gürcistan'a sahip çıkmasını istiyorum. 6 arkadaşımla birlikte Rus saldırılarının bir an önce durması için Gül ve Erdoğan'a Türkçe mektup yazdık" diye konuştu.

 

 

 

 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.