İzmir'de Gürcistan gemisi battı

İzmir'de Gürcistan gemisi battı
İzmir'in Aliağa ilçesi Nemrut Körfezi açıklarında Gürcistan bandıralı kuru yük gemisi battı. Geminin 9 personeli tahliye edildi.

Romanya'dan gelen ''Jasmine'' adlı kuru yük gemisi, Aliağa Limanı'ndan inşaat demiri yükleyerek ayrıldıktan kısa süre sonra, Horozgediği mevkisinde su alarak yan yattı.
    
Gemi kaptanının ''SOS'' vererek yardım çağrısında bulunması üzerine, Aliağa Liman Başkanlığı ve Sahil Güvenlik Ege Bölge Komutanlığına bağlı ekipler bölgeye sevk edildi. Su almaya devam eden ve batan gemideki 9 personel tahliye edilerek karaya çıkarıldı.

AA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.