Filipinliler Türkiye üzerinden tahliye edildi

Filipinliler Türkiye üzerinden tahliye edildi
 Filipinler'in Ankara Büyükelçisi Bahnarim Guinomla, Gürcistan'daki 50'den fazla vatandaşlarının güvenli bir şekilde Türkiye'ye geçtiğini bildirdi.

Filipinler'in ABS-CBN kanalına bağlanan Guinomla, iki grup halinde 56 kişinin Gürcistan'dan Türkiye'ye geçtiğini söyledi. Guinomla, Gürcistan'da çalışan Filipinlilerin tahliyesi için ellerinden gelen her şeyi yaptıklarını vurguladı.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.