Filipinliler Türkiye üzerinden tahliye edildi
Yayınlanma:
Filipinler'in Ankara Büyükelçisi Bahnarim Guinomla, Gürcistan'daki 50'den fazla vatandaşlarının güvenli bir şekilde Türkiye'ye geçtiğini bildirdi.
Filipinler'in ABS-CBN kanalına bağlanan Guinomla, iki grup halinde 56 kişinin Gürcistan'dan Türkiye'ye geçtiğini söyledi. Guinomla, Gürcistan'da çalışan Filipinlilerin tahliyesi için ellerinden gelen her şeyi yaptıklarını vurguladı.
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.