Gürcistan: 175 Gürcü öldü

Gürcistan: 175 Gürcü öldü
Gürcistan, Rusya ile çatışmalarda Gürcistan tarafında çoğu sivil 175 kişinin öldüğünü bildirdi.

Gürcistan Sağlık Bakanı Aleksandre Kvitaçvili, ölü sayısında belirgin bir artış olduğunu belirterek, Rusya ile çatışmalarda çoğu sivil 175 kişinin hayatını kaybettiğini söyledi. 
 
Tiflis, daha önceki ölü sayısını 40'ı sivil 92 kişi olarak açıklamıştı. 
 
Rusya da Gürcü askerlerinin Güney Osetya'ya yönelik saldırısında 1600 civarında sivilin öldüğünü açıklarken, bu rakam bağımsız gözlemciler tarafından abartılı bulundu.


(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.