'50 Rus tankı Gori'ye girdi'

'50 Rus tankı Gori'ye girdi'
Gürcistan Güvenlik Sekreteri Aleksandır Lomaya, 50 Rus tankının, Güney Osetya'ya sınır kenti Gori'ye girdiğini bildirdi.

Lomaya, Gori kentinde Rus tanklarının yanı sıra Oset güçlerinin de bulunduğunu belirterek, bölge halkının zor durumda kaldığını ifade etti.
    
Lomaya, Gori kenti ve çevresindeki yerleşim birimlerinde Osetler tarafından yağmalamalarda bulunulduğunu ve bölgede yaşayan halkın can güvenliklerinin tehlike altında olduğunu belirtti.

AA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.