Ermeniler Azerileri taciz ediyor

 Ermeniler Azerileri taciz ediyor
12 Ağustos akşamı başlayan çatışmalar aralıklı olarak devam ediyor. Ermenistan silahlı kuvvetleri ağustosun 12’si ve 13’ünde tekrar ateşkesi bozdular.

Ermeni Ordusu  dün saat 18.45 sularında Ermenistan’ın İcevan bölgesindeki Paravakar kentinde bulunan mevkilerinden Azerbaycan’ın Qazak bölgesindeki mevkilere aynı gün 17:55 sularında Hocavend bölgesindeki Kuropatkino’ya, saat 23:45 Qarvent’e, bugün ise sabah saatlerinde ise Tartar bölgesindeki Azerbaycan silahlı kuvvetlerine ait mevkilere makineli tüfeklerle ateşe açtılar.

Askeri stratejist Yaşar Cafarli gelişmelerden kaygılı. Cafarli’ye göre Azerbaycan için savaş kapıda. Azerbaycan coğrafyasının bütünlüğünü sağlamaya çalışırsa(%20’i Ermeniler tarafından istila edilmişi durumda) Rusya Gürcistan’a verdiği tepkinin aynısını verecek. Bu yüzden Azerbaycanlı stratejistler bu savaşta Gürcistan’ı ayrılıkçı ve onların yardımcısı olan Rusya ile ihtilafında kesinlikle yalnız bırakılmaması hususunda hemfikir.

Fatih Güven-habervaktim.com

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.