Pakistan'daki çatışmalarda 682 kişi öldü

Pakistan'daki çatışmalarda 682 kişi öldü
Pakistan'da güvenlik kuvvetleri ile İslamcı militanlar arasında 10 gündür süren çatışmalarda en az 460 militan ile 22 askerin öldüğü bildirildi.

Pakistan İçişleri Bakanlığı müsteşarı Rahman Malik, Pakistan istihbaratının elinde, kuzeybatıda Afganistan sınırındaki Bajur bölgesinde 3000 kadar silahlı militanın bulunduğunu gösteren bilgiler olduğunu belirtti. Malik, bu militanlar arasında Pakistanlıların yanı sıra Afgan Talibanı ve Orta Asyalılar da olduğunu söyledi.
    
Malik, düzenlediği basın toplantısında, şimdiye kadar 460'tan fazla militanın öldürüldüğünü belirterek, "Tamamını temizleyeceğiz" dedi.
    
Bajur valisi Ovais Ahmed Gani ise çatışmalar nedeniyle 219 bin sivilin bölgeden ayrılmak zorunda kaldığını söyledi.
    
Çatışmalarda Pakistan savaş uçakları ve helikopterleri, militanların mevzilerini bombalıyor.

AA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.