Afganistan'da 36'dan fazla 'direnişçi' öldürüldü
Yayınlanma:
Amerikan ordusu, Afganistan'ın güneyinde birkaç gündür devam eden operasyonlarda en az 36 "direnişçiyi" öldürdüğünü duyurdu. ABD ordusundan yapılan açıklamada bölgedeki son çatışmanın, militanların Çarşamba günü Afgan ve koalisyon askerlerinin o
Afganistan'da şiddet bu yıl yeniden artmıştı. Yardım kuruluşları, militanlar ile Afgan ve koalisyon askerleri arasındaki çatışmalarda bini sivil olmak üzere 2 bin 500 kişinin öldüğünü belirtiyorlar.
Açıklamada Çarşamba günkü saldırıda Afgan Ulusal Güvenlik Güçleri'nin (ANSF) ve koalisyon askerlerinin de saldırganlara karşılık verdiği, çatışmada hava desteği de alındığı belirtildi. Çatışmada militanların çok sayıda aracının ve mevzisinin yok edildiği kaydedildi. Bugün de devam eden çatışmalarda ölen Afgan veya koalisyon askeri ise olmadığı dile getirildi.
ABD ordusu, çatışmaların tam olarak nerede gerçekleştiği konusundan ise detaylı bilgi vermedi.
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.