'Yeni bir soğuk savaş olabilir'

'Yeni bir soğuk savaş olabilir'
Arap Birliği Genel Sekreteri Amr Musa, Gürcistan'daki çatışmayla birlikte "yeni bir soğuk savaşın ortaya çıkıyor olabileceğini" söyledi.

Arap Birliği Genel Sekreteri Amr Musa, Gürcistan'daki çatışmayla birlikte "yeni bir soğuk savaşın ortaya çıkıyor olabileceğini" söyledi.

Musa, Mısır'a gelen Lübnan Başbakanı Fuad Sinyora ile yaptığı görüşmenin ardından düzenlenen basın toplantısında, "Uluslararası planda yeni bir soğuk savaşın ortaya çıkmaya başladığını hissediyorum" dedi.

İran'ın nükleer programına atıfta bulunan Musa, "ABD ile Rusya arasındaki gerginlik kesinlikle İran'ın nükleer dosyasına yansıyacak" dedi.

Arap Birliği Genel Sekreteri, "Orta Doğu bölgesinin yeni bir soğuk savaş sahnesine dönüşmemesi" umudunu dile getirdi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.