Bush'un G. Osetya yorumu

Bush'un G. Osetya yorumu
ABD Başkanı George Bush, Abhazya ve Güney Osetya'nın Gürcistan'ın parçası olmaya devam etmesi gerektiğini söyledi.

ABD Başkanı George Bush, Abhazya ve Güney Osetya'nın Gürcistan'ın parçası olmaya devam etmesi gerektiğini söyledi.

Bush, Teksas'ın Crawford kasabasındaki çiftliğinde yaptığı açıklamada, Abhazya ve Güney Osetya'nın Gürcistan'ın parçası olduğunu ve böyle olmaya devam edeceğini, bu konuda tartışmanın mümkün olmadığını belirtti.

Moskova'nın çatışmalara son vermek amacıyla AB dönem başkanı Fransa Cumhurbaşkanı Nicolas Sarkozy'nin aracılık ettiği barış planını imzalamasının "umut verici" olduğunu ifade eden ABD Başkanı Bush, "şimdi Rusya'nın anlaşmaya saygı göstermesi ve birliklerini çekmesi gerektiğini" ifade etti.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.