Ruslar Gürcistan'dan hala çıkmadı

Ruslar Gürcistan'dan hala çıkmadı
Rus birlikleri, Gürcistan'dan tek yanlı bağımsızlığını ilan eden Güney Osetya sınırındaki Gori kenti ve çevresinde bekleyişini sürdürüyor.

Gori kenti girişinin tamamen Rus güçlerinin denetimi altında olduğu gözleniyor. Bölgede Rus zırhlı araçlarında hareketlilik olduğu görünüyor, ancak bu hareketliliğin çekilme işlemleri için hazırlık olup olmadığı henüz bilinmiyor. 
    
Bölgedeki Rus askerleri, bugün bölgeden ayrılıp ayrılmayacaklarını henüz bilmediklerini, bu konuda talimat beklediklerini söylediler.
    
Rusya Devlet Başkanı Dimitriy Medvedev, dün yaptığı açıklamada, bugün itibariyle Rus birliklerinin Gürcistan mevzilerinden çekilmeye başlayacaklarını söylemişti.

AA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.