Ruslar Gürcistan'da çekilmeye başladı

Ruslar Gürcistan'da çekilmeye başladı
Rus birlikleri, Gürcistan'ın, tek yanlı bağımsızlık ilan eden Güney Osetya sınırındaki Gori kentinden çekilmeye başladı.

Gori kenti ve civarında mevzilenen Rus zırhlı araçları yavaş yavaş bulundukları bölgeyi terk etmeye başladı. Ancak Gori kenti girişi hala trafiğe kapalı tutuluyor. Kente insani yardım malzemesi taşıyan araçların ve ambulansların girişine izin veriliyor.
    
Öte yandan, Rus birliklerinin bir diğer bağımsızlık ilan eden bölge olan Abhazya'ya sınır Senaki üssünü de boşaltmaya başladıkları bildirildi.

AA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.