Ruslar kente girişe izin vermiyor

Ruslar kente girişe izin vermiyor
Rusya ile Gürcistan arasında imzalanan ateşkes anlaşmasına rağmen Rus ordusu ele geçirdiği Gori kentine giriş için izin vermiyor.

Kentin girişinde bekleyen Rus tankları insani yardım ve Rusya'dan akrediteli gazeteciler dışında giriş ve çıkışlara izin vermiyor. Rus askerleri Gori'nin stratejik noktalarında nöbet beklerken Gürcistan polis gücü kentin 15 kilometre dışında kontrol noktası oluşturmuş durumda. 

Kontrol noktasında bekleyen Rus askerleri bugün Rusya'dan akrediteli gazetelerin kente girmesine izin verdi. Gürcistan Kızılhaç Örgütü ve uluslararası yardım kuruluşları tarafından kente acil olan ihtiyaçlar sevk ediliyor. 

Kentte az da olsa yağmalama olaylarının yaşandığı bildiriliyor. Sınır notasında bekleyen yüzlerce gazeteci Gori'ye girmeyi başaramazken, Rus askerleri gazetecilerin kente daha fazla yaklaşmasına izin vermiyor.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.